You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, May 19, 2011

1st war : PENGURUSAN BILIK DARJAH

salam semuanya..


mulakan hari anda dgn senyuman... just keep the smile.. hik3x..


adakah kepala dah mula ting t0ng dgn 1st war tadi... kui3x..


jap..nak check.. tettttttttttttttttttttttttttt.....................


ok..dah sah.. memang ting t0ng.. lalalalalalalalalalalalalala.......




PENGURUSAN BILIK DARJAH ( EDU 3104 )


OBJEKTIF : OK......................................KOT............. HE3X.. ( ada juga kot di belakangnya )


SUBJEKTIF : HMMMMMMMMMMMMMM..... X TAU.. X TAU....


ESEI : OK..INI JUST IN ONE WORD .. " HANCUS"...



memang aku dah agak.. x akan berapa ok sgt..c0z.. apa benda yg aku baca,, apa benda yg aku study..apa benda yg aku hafal..seolah2x.. x ada lansung dlm kepala hotak ni.. adushhh...


hmmm.. ntah kat mana silapnya.. aku pun x pasti.. subjek EDU bagi aku memang agak susah la.. c0z dr sem 1, aku memg x leh nak g0 0n sgt dgn EDU.. maybe bagi sesetengah org EDU ni just kacang jerk.. tapi bkn bagi aku.. dan utk sem ni.. memang yg plg susah la.. kalau compare dgn FALSAFAH PENDIDIKAN n MURIN DAN ALAM BELAJAR..


bab study last minit.. memang x boleh nak ubah dah.. memang dah perangai mcm tu.. hu3x.. maybe ini salah satu puncanya kot.. nak kata x hbs study.. habis semua bab cover.. siap ulang lagi.. hu3x.. x tahu la.. kot ada yg x kena kat mana2x kot.. byk sgt buat dosa sampai hati n akal dah tertutup.. ?? minta dijauhkan YA ALLAH..


hope paper yg seterusnya akan ok.. dan semoga aku sendiri sedar akan kesilapan yg sedia dilakukan dan berubah..


chayo!!!!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment