You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, March 31, 2011

~senyum~


salam utk semua... ( gaya sopan ckt )..

hye u ollsss.. ( gaya gedix ckt )..

cheh..x ley blah punya intro.. ( baru aku perasan...setelah beratusx post.. aku rasa aku x pernah mulakan post aku dgn salam @ kata2x aluan.. ish..sungguh korang sopan..ok..mulai saat ini...post aku akan dimulakan dgn salam... ^_^ )

rutin harian masih spt biasa.. siapkan assignment yg masih tertangguh-tangguh... uish..lagi banyak hari lec bg extend due date.. lagi bertangguh keja2x aku.. ingt murid-murid..jgn tiru perangai x senonoh cikgu ni ya...he3x...

ok..mlm ni..aku nak buat post pasal senyum.. knp tetiba nak buat pasal nih.. sebab aku suka senyum..ekekekeke... yaka ..?? ok..aku x suka senyum..aku suga gelak ja...he3x...

kalau dulu2x..aku ni termasuk dlm kategori org yg susah nak senyum.. bkn sombong..tetapi ada la sebab-sebabnya.. aku memg susah nak senyum..aku hanya akan senyum dgn org2x yg rapat shj..kalau tgk gambar-gambar lama pun..memg susah nak cari gambar aku senyum.. dan dulu-dulu juga..aku sgt tdk suka ambil gambar..sebab tu susah nak tgk gambar senyum..sebab memang x da gambar..he3x...

aku mula berubah utk lebih banyakkan senyuman sejak masuk maktab.. sebab dah x nak org label aku sombong kot.. ntah la.. mungkin juga.. tapi semakin hari semakin berkurang senyuman tu disebabkan segelintir org yg bila aku senyum dia wat x tahu ja.. cisss... mahal sgt kot senyuman dia..sebab tu dia wat derk ja dr senyum balik kat aku.. kdg2x bengang juga..tapi sabar aja lah.. nak wat mcm mana kan.. jalan yg x menyakitkan hati sendiri ialah.. aku x akan senyum lagi dgn org yg wat derk ja bila aku senyum kat dia..

sorry..saya seorg pendemdam..hu3x.. walaupun tahu x patut buat mcm tu..tapi sikap dendam tu lebih sikit peratusannya drpd sikap baik..he3x... tapi kadang2x aku still senyum lagi walaupun org tu buat x tahu ja... kira ok la kan..kan... he3x...

biarlah dia nak senyum balik ke tidak... aku pun nak buat x tahu ja pas ni..

"senyumlah selagi kamu mampu tersenyum"...




dulu2x x da pic yg senyum sampai nampak gigi cam ni.. he3x..


opss...sorry ana... muka u kabur..biasala baru belajo nak edit2x gambo..org guna adobe..i guna picasa ja.. kih3x..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment