You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, March 20, 2011

~soalan-soalan yg menyesakkan fikiran utk seketika~

1. bila nak hbs study ?

2. bila lg nak kawin ? ( uish..memg direct gila punya soalan )

3. x ada pakwe lg ka? x kan kat maktab tu x da berkenan kat sapa2x kot.. ?

ok..ni memg 3 soalan yg menyesakkan fikiran buat masa ni.. kalau soalan ni dtg dr ayah, mak, adik2x @ saudara mara yg terdekat @ rapat ngan aku.. x terkesan sgt di hati ni..

tapi bila org2x yg x berkenaan yg mula mempersoalkan..aish.. berangin jugak kepala hotak ni.. hmmmm...sabo aja la..

jawapan utk soalan pertama : saya ada 2 thn setengah lagi...

jawapan utk soalan kedua: kawin?? bila dah hbs study..bila dah ada calon..saya kawin la.. aish..

jawapan utk soalan ketiga: saya berkenan kat org..tapi org x berkenan kat saya.. nak buat mcm mana... ish3x... x kan nak paksa org berkenan kat kita plak kot...

ini la jawapan yg sering diulang, diulang dan terus diulang... huh... sampai bila akan terus diulang... selagi aku x hbs study..selagi aku x kawin..selagi aku x bawak calon balik umah... rasanya selagi tu lah aku kena ulang, ulang dan terus ulang...........

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment