You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, March 1, 2011

~errr~ ntah ~

kuat merajuk

garang

manja

suka gelak

x suka gaduh

suka ambik berat hal remeh-temeh

suka berkawan

setia dgn kawan

jujur

nak kasih syg & cinta dr seseorg

kesunyian

penakut

jenis yg berfikir panjang

ini apa yg member aku ckp pasal aku...

ok..aku sendiri x pasti..meh kita tgk satu persatu..he3x...

kuat merajuk ( setuju sgt2x )

garang ( ini lagi la setuju )

manja ( ntah..adik2x ckp aku manja..ya la kot )

suka gelak ( erm...ok..diterima )

x suka gaduh ( aish...suka gak kdg2x..hik3x )

suka ambik berat hal remeh-temeh ( yap..betul..betul )

suka berkawan ( hmmm...mungkin )

setia dgn kawan ( kalo org tu setia, aku pun setia )

jujur ( erm..ntah...x dpt dikenalpasti )

nak kasih syg & cinta dr seseorg ( memg la nak..sapa yg x nak kan..kan.. )

kesunyian ( erm....... no komen )

penakut ( memang dah )

jenis yg berfikir panjang ( rasa mcm selalu pk pendek ja )



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment