You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, January 31, 2010

..p0st ke 100....

wah..x sangka lak..dlm main2 ja wat blog ni..aku berjaya gak sampai ke p0st yg ke 100...( chit..org lain beribu2 p0st x bising p0n..he3x ).. kalo ada org betul2x mula baca p0st2 aku ni..mesti 0rg da tahu budak ni x da benda lain nak cter..asyik2x..s0al hati dan perasaan..asyik2x sal diri dia ja..ei..da nama pon bl0g aku..ikut aku la aku nak tulis menda pun..cheh..cbuk ja..( 0ps..s0rry2x..t'em0 ckit..bkn apa..just luah perasaan geram ckit..hu3x )...

ye..memg aku aku akui..blog aku bkn lah blog berilmiah..aku x berani sgt nak wat blog2x yg berilmiah ni..takut terclap fakta ker..terclap ckp ker..tu ja..lagi pon..da ramai org wat bl0g2 ilmiah..s0..aku just baca yg 0rg ja la..lg p0n..aku wat bl0g ni utk release aku punya tensi0n..rasanya kal0 aku asyik ckp hal2x seri0us..lg tensi0n jadiknya...ha3x...

sebel0m aku meraban merabai ngan lbh panjang..ckp la k0t utk ari ni...p0st pas ni mesti pasal BIG lak...he3x..x sabar gak nak g BIG..walaup0n tempatnya teramatlah jauh...PADANG DR.MAZNAH...ingat senang ker nak sampai c2..dah la kena jln kaki ja..penat weh...ha3x...

k la...

salam...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment