You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Wednesday, January 27, 2010

bermacam2 cerita...dalam berhari2...

erm..byk ari gak x wat p0st baru...kal0 x hampir setiap ari ada ja ceritanya kat sini...

hari2 yg da lepas..mcm2 ceritera ada...dr demam..sakit perut..& yg terakhir..sakit kepala bkn kepalang memikirkan pasal assignment...

hari ahad ri tu..bgn ja pg..badan da rasa lain..aku da agak..memg akan demam..g kelas pun dgn m00d yg memg x best sesangat..paksa kan diri jgk utk g kelas..nak g klinik..memg malas...hu3x..sanggup skt dr g klinik...ntah apa2 jah..badan kejap panas..kejap sejuk..ingtkan ptg ok ckit..tapi sama ja..lg teruk ada la..last2 pas maghrib r00mate aku bwk gak aku g klinik... sebab aku pun da x thn gak sebenarnya..( terasa cam budak kecik pun ada gak..waktu kat klinik, kira ngan asma yg uruskan..he3x..tq my prenz..)...

hari isnin..demam da ok ckit..tapi perut lak wat hal..satu hari tu asyik meragam ja..erm..memg betul2x dugaan lah...tapi x pa..sabar ja..nak wat mcm mana kan..da nak skt...

hari selasa..alhamdulillah...semuanya beransur pulih..demam da 0k..perut pun da baik ckit..tapi hal lain lak timbul..sal assignment plak..aduyaiiii....sakit kepala gak la...

mslh timbul bila... byk sgt "mazhabnya".. si a ckp mcm ni.. si b ckp mcm ni..tu x dgr yg si c ngan si d lg.. lec. pun satu hal..tunjuk bahan..semuanya ok ja..aku pun x phm..mana satu betul...serabut..serabai tul lah....

apa2 pon..nak x nak..assignment tetap kena wat..s0..chayo2x...dun give up..

ini semua...dugaan.....

p/s: waktu aku skt ni..aku agak terharu sbnrnya..bila tgk r00mate n kawan2 aku ambik berat sal aku..terasa diri ini dihargai la jgk...cukup la dgn pertanyaan.."kak huda ok x?"..itu pun aku da rasa epy sgt2x..tq my l0vely frens...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment