You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, January 14, 2010

..maafkan ku...

mak ckp x salah kal0 kita minta maaf kat 0rg lain..walaup0n, kita x da wat salah kat 0rg tu...

disebabkan aku ni anak yg taat, patuh, baik, s0pan dll yg seanter0 dgnnya.. ( ceh..bajet baik nak mamp0s ).. aku just nak ckp...

"maafkan aku..atas semua kesalahan & kesilapan aku...maafkan aku kalau2 aku pernah wat sesiapa terasa hati..makan hati..kecik hati ngan aku..maafkan aku kalo secara x sengaja aku dah mengguris hati kalian..aku hanya manusia biasa yg selalu ja wat salah..tanpa sedar kdg2 mungkin aku dah membuatkan seseorg terasa hati..tanpa sedar, mungkin aku pernah ckp s0mething yg 0rg x suka.. tanpa sedar maybe aku pernah tunjuk mimik muka yg membuat kan org terasa hati..tanpa sedar maybe aku pernah ckp kasar2 ngan s0me0ne.. pendek kata...s0rry..s0rry..s0rry.."

h0pefully..anda semua dpt memaafkan diri ini...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment