You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, January 22, 2010

..cerita semalam...

purse aku tertinggal kat kantin...
gila betul..nsb baek pekerja2 kantin tu amanah gak.. diaorg simpan aku punya purse tu...
aku perasan purse aku x da masa waktu rehat...
rasa memg nak nangis ja...
semua benda ada dlm tu...
kal0 hilang..
memg nangis x berlagu la aku...
ish2x..ntah apa la aku fikir..
selalu x nah wat g2 pun..
x brani nak citer kat ayah aku..
kal0 gtau..
memg kena bambu la..
memg pengajaran utk aku..

pas tu..ada satu lg ceritera cdh..
ct for CNY just 2 hari..
student prefer ct 2 hr drpd kelas ganti...
sepatutnya x leh la g2..
ada plak main undi ikut maj0riti ja..
at least pk la kami budak2 yg jauh ni...
ntah la..
memg bertapa lam maktab la aku 4 hr ct ni..
nak blik..
wat penat ja..
rasa membazir duit pun ada gak...
x pa la..
bertapa ja la lam maktab..
wat keja yg memg da berlambak2 ni..

h0pefully..hari2 ku berlalu dgn tenang & lancar...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment