You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, November 5, 2009

~t0 the special 0ne~

dlm kedinginan hujan..
tiba2 aku dambakan kasih sayang drpd sese0rg...

aku rindukan pelukan hangatnya..
aku rindukan kucupan mesranya..
aku rindukan senyumannya..
aku rindukan gelak tawanya..
aku rindukan segala2nya tentang dia..

kenangan lalu bercantum umpama puzzle di dlm ingatan..
satu demi satu mem0ri lama kembali menerjah..
semuanya bermula dgn suka..tapi b'akhir dgn duka..

perginya..
tanpa pesan..
perginya..
tanpa pelukan..
perginya..
tanpa senyuman..
perginya ..
meninggalkan aku dlm pers0alan..

pesan ayah..
jgn meratapi pemergiannya..
tapi harus terima dgn redha..
krn Allah lbh sygkannya..
tapi saat ini..
air mata smkn deras mengalir..
bkn meratapi..
tetapi air mata kerinduan..

10 thn aku hidup dgnnya..
kini..10 thn telah aku hidup tanpanya..
saat satu suara menyatakan..
"MAK DAH X ADA"..
terasa spt dunia ini gelap gelita..
pemergianmu telah membawa bersama sinar yg menerangi hidupku..

andai manusia b0leh mengubah waktu..
hanya ada satu perkara yg ingin aku lakukan..
"memelukmu seerat yg mungkin"..
andai manusia b0leh mengubah waktu..
hanya ada satu ungkapan yg ingin aku ucapkan...
"manja sayang mak"...


nukilan: gadis kecilmu...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment