You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, November 7, 2009

eg0..??

aku t'baca lam satu bl0g..ayat nya lbh kurang gini la..." knp p0mpuan eg0 utk menyatakan perasaannya..?? kal0 da suka ckp ja la suka..kal0 da syg, ckp ja la syg.."...

eg0kah p0mpuan dlm realiti ?.. aku sbg p0mpuan menafikan sekeras2nya..wah..( suka ati aku ja..tapi ni kan bl0g aku..s0..ni pandangan aku la )..p0mpuan bknnya eg0 utk melahirkan perasaanya sendiri..tapi lbh terarah kpd perasaan malu sbnrnya..

gurl: saya suka awk..sudi x awk terima saya..??

b0y: sorry..saya da b'punya..harap awk phm...kalo saya x da yg b'punya p0n..saya tetap x dpt terima awk..

kal0 la bnda ni jd pada aku..rasanya aku x kan berani lg tunjuk muka aku pd laki tu..perasaan malu yg sgt2 lah menebal..lelaki lain..dia still leh c0ntr0l diri..wat selamber ja..dlm apa2 hal p0n..s0..p0mpuan x eg0..cuma malu..( di ulang..ni cuma pandangan aku )..

satu lg benda yg aku dpt dr bl0g member aku...bila kita menyayangi sese0rg..tidak bermakna kita harus mendapatkan balasan yg sama dr dia..mgkn dia x menyayangi kita..ckplah hanya dgn melihat..insan itu berada dlm keadaan yg bahagia selalu..( tapi aku x ykn aku mampu wat benda yg mcm tu..better just lupakan dia..n g0 0n dgn kehidupan sendiri..)

hati dan perasaan..skr utk ditafsirkan..kdg2 kita x phm dgn diri sendiri sebenarnya..kita x phm apa kehendak hati kita..kita nak wat benda yg lain..tapi hati menafikan sekeras2nya tindakan kita itu..susah kan hidup ni..erm...

( just luahan hati apa yg aku rasa skrg...mulut b0leh menafikan perasaan sendiri..tapi hati tdk mampu utuk berbuat begitu )..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment