You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, November 16, 2009

~bila kita berada di persimpangan~

kadang2 dlm hidup ni..kita x b0leh nak memilih smua bnda yg kita nak..dlm peperiksaan pun kita terpaksa pilih..sama ada A,B,C atau D.. dlm kehidupan..bermcm2 pilihan yg terpaksa dibuat..aku sndr terpaksa membuat pilihan yg sukar dlm kehidupan aku utk memilih masuk ke institut ni..

dlm frenship p0n s0metime kita terpksa memilih..kdg kita terpaksa memilih utk bersama A..atau bersama B..walaup0n kita sayang semuanya..tapi sampai satu masa..kita terpaksa membuat pilihan..dan walaup0n aku tahu pilihan aku akan menyebabkan s0me0ne terasa hati..berkecil hati..merajuk dgn aku..tapi..kalaulah aku b0leh explain semuanya...

diri ini tersepit..x tahu apa yg patut di buat..kehendak hati ini..ingin menjaga semua hati..tapi aku sedar..diri ini x mampu utk membuat semua tu..hanya yg mampu aku buat skrg..just ucapan.."s0rry".."maaf"..maybe diri ini bukanlah kawan terbaik utk diri mu...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment