You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, April 11, 2011

T_T

salam semuanya...

hari ini hari yg agak penat..ok..bkn agak...tapi sgt penat.. penat dgn tugasan yg ada.. penat dgn kerenah semua.. ntah la.. kdg2x aku terfikir knp la aku x menentang sekeras-kerasnya waktu aku dilantik dulu2x.. selalunya bila aku berkeras x nak, aku memang x akan buat.. mungkin diri ini dah berubah kot..dah x ikut kepala angin..tapi ikutkan tanggungjawab yg tergalas..

cuma yg berlegar dlm kepala skrg..adakah aku dipilih atas sebab sebab yg sepatutnya..atau aku dipilih kerana main2x..bkn atas dasar kepercayaa.. kalau benar aku dipilih atas sebab kelayakan aku sbg seorang pemimpin, pastinya mudah aku menjalankan urusan2x ku.. tapi mengenangkan keadaan tadi..hati ini sebak.. aku cuba bertahan..tapi air mata ini tumpah jua... bkn atas kepenatan yg melanda..tapi dgn sikap segelintirnya..

ntah la..mungkin ini hanya perkara kecil bagi org lain..tapi bagi aku ianya amat besar.. gagalnya aku mentadbir kelas, maka gagallah diriku sebagai pemimpin kecil yg dilantik.. aku cuma berharap masa agar pantas berlalu, bukan utk lari dr tanggungjawab.. tapi utk memberi peluang kepada yg lebih berhak...

apa2x pun.. aku masih mampu tersenyum.. INSYAALLAH...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

bella pinky said...

sowi ye awak..td kami b4 pulang awal.

flycamar said...

x pe..bukan kamu2x pun..x da hal lah...semua da ok... :)

bella pinky said...

be strong...ni la tanggungjawab..penah gak rse cmtu...(jd pemimpin)..hek hek ;p
ckit je lagi nk abis sem ni..sabar ek..

flycamar said...

owh yeah...ngah sabar gilak nih..he3x

Post a Comment