You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, April 12, 2011

~hari malang skuad puteri~

salam semuanya... semoga sesiapa yg membaca post ini berada dlm keadaan sihat hendaknya... ^_^


gambar sekadar hiasan semata-mata.. he3x..

today is tuesday... hari yg paling-paling aku harapkan hujan akan turun dgn selebat-lebatnya...

mau tau knp?? .. meh nak story..

setiap hari selasa.. semua guru pelatih sem 3 di IPG, KSM ni ( aku x sure ngan IPG2x lain, maybe hari selasa juga kot ).... akan ada Unit Beruniform... uish... ndak suka..ndak suka.. napa aku x suka..

sebab aku x pandai kawad.. hu3x...

nak dijadikan cerita.. hari ni UB aku iaitu Pergerakan Puteri Islam Malaysia yg bertugas.. ntah di mana clapnya.. kami kekurangan alatan ( microfon x dop )..

so..apa lagi..kena hambur ngan TP la.. TP tu... bkn sebarangan org... huk3x...

pastu nak dijadikan cerita lagi.. waktu nak keluar baris.. sedikit kekeliruan berlaku semasa mendengar arahan.. ( ada yg keluar baris pusing kanan..ada yg pusing kiri ).. adoiii... kena lagi...

terngiang-ngiang lagi suara TP.. " oi..oi..semula..semula" .. " x kan yg itu pun x tahu..".. mcm nak balas ja.. memang x tahu pun..lalalala.. ( ok..balas dlm hati ja ..nak cari nahas la kalo balas mcm tu depan TP )...

yg bestnya..dah la buat silap..boleh plak gelak2x lagi.. tapi aku tgk muka TP pun mcm nak gelak ja.. maybe dia kontrol kot... ya la..kalo dia gelak.. jatuh la saham.. x gitu.. he3x...

apa2x pun..sabo ja la...

''the important thing is.. JUST KEEP THE SMILE ''

(^_^)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment