You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, July 18, 2010

smile jap (n__n)

utk seketika.. saya b0leh bernafas lega & senyum ...

knp..?? sebab utk waktu ni..semua masih berada dlm keadaan baik & lancar...

ALHAMDULILLAH... utk seketika... saya bangga dgn diri saya..he3x...

reas0nnya... biarlah saya saja yg tahu...

semalam & hari ni...

hari2x saya spt disinari pelangi..

semalam... waktu kelas PJ.. enj0y gak la.. wal0pun saya x b0leh buat "guling hadapan"...

he3x... mcm2x gaya ada...

tapi ada satu benda yg akn wat saya senyum s0rang2x.... kenangan saya ngan izzah... hak3x...

hari ni plak.. enj0y sebab byk main ngan budak2x kelas...

waktu Lb.. puan bawak g Tunas Madani.. main permainan budak2x kat c2.. mak aih..kami plak yg mengalahkan budak2x...

waktu M&AB.. main lg.. memg best la.. he3x...

h0pe pelangi ni kekal lg... walaupun saya pasti akan ada hujan yg akan turun di tgh2x perjalanan nanti....

p/s: finally aku jumpa benda tu...tapi spt keciwa sdkt..x pe la... what ever

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment