You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, July 13, 2010

em0.. em0... & trus em0....

terasa mcm hari ni.. hari em0 sedunia.. opss... bkn sedunia.. tapi hari em0's khas utk insan bernama NURULHUDA HAMBALI..

x tahu la napa... cepat gila naik angin.. & yg plng x ley blahnya... aku akan trus wat muka bila x puas hati dgn s0mething... uish... bahaya2x... dulu x truk gini sgt.. tapi skrg melampau2x k0t....

waktu kuliah td... aku terem0 gak ckit... uish... maybe 0rg x sedar sgt.. tapi tahu.. mesti ada gak yg perasan.. selamat la aku ni jns senang gak c00l balik...
ai.. ya.. ya...

waktu GERK0 td..memg hangin satu badan t0l lah... dah la penat.. tetiba ada ja yg wat hal... chit... aku cukup hangin.. bila aku tya el0k2x... jwb mcm kureng ajaq ckit... tapi.. x pa... still senyum... keep the hypocrite smiling... wakakaka....

itu 0k lg.. tapi ada satu benda yg betul2x wat aku jadi kurang senang ckit ngan s0me0ne nih... aish... geram gila aku td... aku dah explain el0k2x.. blh lak dia nak naik angin... wa..wa...wa.... suka ati t0l.. tapi aku sedar.. aku x b0leh nak marah2x kat 0rg tu.. c0z sepatutnya.. aku kena h0rmat dia.. tapi..memg angin la weh...

kelengkapan kat sini x byk.. s0 bert0lak ansur la... sama2x guna... kami p0n x akan sesaja nak kac0 tempat 0rg.. tapi dah tadi kami ada GERK0.. di ulang... GERK0000000000..... bkn sesaja kami nak main....

tapi x apa la... sabar ja la.... selamat ada jgk 2, 3 0rg yg paham & try utk c00l kan aku... sapa 0rg tu... ?? x pa la..biar aku ja yg tahu...

(n____n)

NURULHUDA... KEEP SMILING.....

mata dah ngantuk sesangat.. tapi still wat p0st..sebab x tahn sgt..
pressure k0t... h0pe semuanya lancar utk es0k...

aku menanti pelangi dgn penuh harapan....


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment