You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, July 31, 2010

dugaan.. sabar... sabar...

badan makin x chat.. awalnya just selsema.. tapi makin lama.. badan da rasa lain.. kejap panas.. kejap sejuk.. balik kelas trus tid0.. mak call p0n x sedar.. plik jgk napa mak aku call tgh hari mcm ni.. selalu call mlm ja...


bila call balik..dapat satu berita.. " aswad masuk wad ".. sentap aku.. rasa mcm jantung berhenti berdenyut jap.. tapi mak ckp.. x truk lg..d0kt0r tahan utk pemeriksaan lanjut ja.. aku p0n x sure aswad sakit apa.. yg aku tau adik aku ni memg dah byk ari demam.. sejak minggu lepas g.. hari khamis lepas..da g ambik darah.. pastu hari ni kena lg.. maybe ada s0mething x kena.. s0.. kena tahan..

YA ALLAH.. kal0 b0leh terbang balik.. dah lama aku buat.. memg betul2x dugaan lah.. x tenang rasa hati ni.. ni la nasib study jauh2x.. bila ada emergency..susah nak balik.. sabar ja la.. kal0 byk ari sgt kena tahan.. aku nak balik gak.. biar la apa jadi pon..

h0pe semuanya 0k..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment