You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, September 13, 2009

SeDiKiT HyPeRaKtIf

rasanya..hari ni la hari plng aku aktif dlm kelas..asyik ckp ja..x b'henti2..aku pun plik ngan perangai aku sendiri..ramai gak adik2 aku tegur..he3x..ada sorang tya..aku 0k x..yg sorang lg plak ckp..ish3..byk mulut sungguh dia hari ni..bkn aku sengaja da..tiba2 ja jadi g2..sp0ntan..he3x..

sebenar2nya..begini ceritanya..ni cerita betul bkn tipu tau..aku memg dah niat x nak ckp byk ari ni kat kelas..pg2 masuk kelas ja..trus aku dgn semangat wajanya buka fail n ambil kertas untuk wat assignment P.Inggeris..tetapi apa kan dayanya..aku tiba2 buntu untuk menulis report tu..walau aku cuba dgn sepenuh daya..aku tetap gagal...hu3x ( sedih si0t )

s0..sblm aku tensi0n ngan assignment tu..n sblm hari aku sp0il dcbbkan assignment tu..aku pun terus melangkah kan kaki ku ke tempat rakan2 ku melepak utk j0in jgk dlm sesi melepak t'sebut..terus aku jd hyperaktif ckit dlm kelas waktu tu..he3x..

begitulah ceriteranya...wahai adik2 ku sekalian..kak ngah 0k ja hari ni..chat ja..cuma mental ja maybe ada clp ckit k0t..kih3x..

insyaallah..esok x nak bising dah..( leh caya ker..rasanya tiap2 hari aku wat azam mcm tu )..tapi es0k memg konpom aku diam..cbb esok kelas full...( aduh..aura malas mula membelenggu diri ku )..

p/s: tiba2 tkt ngan presentation esk..g mana sih..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

SeE-DaH said...

haha.. lawak la ang nih..
weeh.. lma x tgok ang bsing2.. :p

Post a Comment