You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, September 11, 2009

pagi yg indah

hari ni dah masuk 21 Ramadhan..cepat ja rasa masa berlalu meninggalkan kita..sesungguhnya manusia berada dlm kerugian..tanpa sedar, masa kita akan terus pergi mcm tu ja..bila masa dah berlalu meninggalkan kita, barulah kita sedar yg byk benda yg dah kita ketinggalan..

pg ni pas sahur td..aku x leh nak lelapkan mata balik..selalunya pas sahur aku memg akan tid0 balik..tp x tahu la knp ngan pg ni..mata aku dah x nak lelap..s0..aku p0n bgn la, wat keja2 yg sepatutnya aku wat..tunaikan kewajipan sebagai hambaNYA..

erm..bila aku tgk kat luar td..keadaan still gelap..x tahu la berapa lama aku d0k melayan perasaan kat tingkap bilik aku nih..sedar2 ja hari dah mula beransur-ansur cerah..wah..kiranya pg2 lg aku dah mengelamun..he3x..

cantik rupanya suasana pg kat maktab ni yerk..selama ni x pernah sedar p0n..ye la..bgn ja pg..terus bersiap2 utk g kelas..x sempat nak hayati keindahan pg ciptaaan Yg Esa..aku memg ambil peluang ni..hayati betul2 suasana pg kat sini..ambil udara yg segar..rasa tenang sgt...itulah kelebihan ciptaan Yg Esa..bila kita berada dlm keadaan kekusutan, kembalilah kpd penciptaNya..kat situ ada jlnnya..

2,3 hari ni fikiran memg kusut..byk benda yg ada dlm kepala..sem0ga aku terus kuat utk terus hadapi hidup aku..kdg kala kita kena bg peluang kpd diri sendiri utk hidup dlm khayalan sendiri..bkn lah maksud aku sentiasa berangan2..tapi just jalan untuk kita rehatkan diri..0tak p0n leh blank kal0 terus paksa diri...

aku just berharap..setiap masalah yg aku hadapi ada jln keluarnya...amin..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment