You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, September 28, 2009

kawan..teman..sahabat

kita selalau dgr 0rg ckp b'kawan biar seribu..b'cinta biar satu..tapi bagi aku..b'kawan biar seribu..b'cinta pun biar seribu..b'kahwin ja biar satu..bt0l x..?? he3x..em..
kawan..teman..sahabat..senang ja kita ckp semua tu kan..kita mengaku kononnya dialah yg kita gelar kawan..dialah yg kita gelar sahabat..dialah yg kita teman..susah n senang..senang ckp "best frenz 4 eva la kononnya"..tapi dlm seribu tu..nak cari s'org yg betul2 layak digelar sahabat tu bkn lah senang..

"with0ut a fren, we are nothing"..ini kata2 drpd salah s'0rg budak kelas aku..yup..aku setuju dgn apa yg dia ckp tu..awl2 aku masuk maktab..aku ada hadapi masalah gak nak cari kawan..memg x best hidup aku kat maktab ni waktu aku x ramai kawan dulu..tapi makin lama, bila dah mula dpt kawan2 yg ngam..leh masuk satu kepala kiranya..barulah terasa hidup aku kat maktab ni lbh enjoy..

rasanya sepanjang hidup aku 21 thn ni..aku x sure aku ada kawan yg blh dianggap sahabat @ x..kal0 aku da masalah..s0metime aku just citer ja kat sesapa yg aku rasa selesa..pendek kata..semua 0rg kawan aku la..he3x

aku pun x tau apa motif p0st aku kali ni..just luahan perasaan ja...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment