You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, February 16, 2012

- saya sayang kamu semua krn ALLAH -


YA ALLAH..

BERIKAN MEREKA SEMUA KEKUATAN DI SAAT MEREKA MENGHADAPI KESUKARAN..


walau kdg2x saya bersuara keras..

tapi percayalah.. hati saya tdk sekeras suara itu

saya tdk pandai memberikan kata2x yg menyenangkan hati kamu..

tapi percayalah..bahu saya sentiasa ada utk kamu bersandar..

saya mungkin tdk pandai menunjukkan saya sayang kamu semua..

tapi percayalah .. saya sgt sayangkan kamu semua..

kamu semualah penguat saya di sini..

kamu membuatkan saya tersenyum..

memberikan kehangatan di dlm hati ini..

walau apa yg telah pun melanda..

kamu tetap 'keluarga' saya..

semoga senyuman kita akan terus terukir tdk kira di bibir mahupun di hati..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

cikpuanNaiz said...

terima kseh:)

Post a Comment