You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, September 25, 2011

~saat ini ~hati ini~

saat ini.. hati terasa..

kosong..

sepi..

sunyi..

tdk tenang...

YA ALLAH..dugaan apa yang ENGKAU berikan pada kali ini..

kuatkan aku seandainya ENGKAU mengujiku..

jgn ENGKAU biarkan aku terus hanyut dgn perasaan & hasutan syaitan..

berikan aku kekuatan utk aku mengawal hati & perasaan ini..



umpama satu lorong hitam yg menembus hati yg tdk ku tahu apa puncanya..

hati itu umpama lari drpd diri yg menanti


mungkin peringatan atas dosa-dosa yang pernah dilakukan..

berikan aku kekuatan untuk tdk aku ulangi kesalahan, kesilapan & dosa2x yg seringkali dilakukan.. YA ALLAH..




Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment