You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, September 9, 2011

no komen.. YAKA ??

salam semuanya..
semoga semuanya ceria tersenyum bahagia di petang Jumaat yg indah permai ini..he3x..
aku masih lg mengadap assignmnet2x yg melambak2x tapi satu pun x bergerak2x..
aish..parah..parah..

aku x da idea nak merapu meraban sbnrnya.. tapi bila tgk status Fb kengkawan yg mula mempersoalkan ttg 6% cukai perkhidmatan pembelian reload & pek permulaan prabayar ni..tetiba teringin plak nak merapu meraban.. cheh... ( sedangkan sblm ni x pernah ambil kisah sgt apa yg terjadi di sekeliling pun..he3x.. bad..bad..bad )

tadi masa aku tgh tido ( as usual la kan ).. aku pun dpt mesej dr Celcom ttg hal ni.. respon ?? ntah.. x tahu..he3x.. nak kata marah..x jugak.. tapi nak kata setuju pun.. x jgk.. serius x tahu.. ha3x..

tapi aku tertarik ngan status one of my friend..

sekarang bukan zaman 24/7 bekepit dengan phone. so kalo setakat RM10.60 (topup) + RM50.00 (bilberukben) sebulan. boleh lagi hidup.. lagipun sy guna duit kerajaan(elaun) gak utk bayar cukai. malas nak bising.. hehe ( amirah ahmad )

aku setuju gak ngan status ni..bkn bermaksud menyokong..tapi benda dah betul..nak x nak.. terima je la..sebab sedar diri dr mana duit yg aku guna utk mkn skrg ni dtg dr kerajaan ..

pendpt aku..kalau dah thu harga naik pas ni..pandai2x la kurangkan penggunaa hp tu..
ye..tahu..ramai yg nak call mak ayah.. suami nak call isteri..isteri nak call suami.. pakwe nak call makwe..makwe nak call pakwe.. kawan nak kawan.. musuh nak call musuh..erk.. he3x..
kiranya..utamakan yg ptg dulu la.. call org yg lbh ptg.. kalau yg krg ptg tu..just mesej ja.. tapi terpulang la..kalau dah duit byk..buat lah apa yg disukai.. he3x..

aku pun pernah addicted ngan hp gak dulu nih.. dulu ok.. bgn pg ja send mesej gud morning yg cute2x kat kengkawan.. nak tido plak.. send lg mesej gud nite yg cute mute tu.. he3x.. tapi dulu la..skrg hp bkn lg keutamaan.. kalau duk kat IPG ni.. selalu la jgk pgg hp..walaupun hp tu x pernah berbunyi ..he3x..tapi bila da balik umah.. hp tu kena tinggal ja dlm bilik..lantak la bunyi ke tdk.. hohoho...

tapi seriusly..marah mcm mana pun..x setuju mcm mana pun ttg hal ni..x payah la wat status yg pelik2x kat FB tu.. ini dah sampai fuck2x kita punya PM..apa cer..!!.. rilkes la bro..rileks la sis.. hadapi semuanya dgn tenang.. huhuhu..( pandai la..ha3x )

apa2x pun... jadilah pengguna yg bijak & hormatilah pemimpin kita.. ( ada kaitan kah?? lalalalala )

agak2x 14 hb ni semua org pakat beli stok topup mcm ni kot.. he3x..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment