You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, August 6, 2011

~pelik~

salam semuanya..
semoga semuanya sihat2x selalu di dlm menghadapi hari ke-6 bulan ramadhan ini..

nak tido.. tapi mata x nak lelap.. pelik.. adakah sebab aku terlalu memikirkannya.. seriously.. aku memg sgt pelik skrg ni.. terasa seolah2x aku ada satu bond yg kuat dgn dia sehinggakan aku rasa sedih utk apa yg sdg berlaku pada dia skrg..

walaupun aku x tahu apa yg sedang dia hadapi skrg..tapi aku dpt rasa yg ianya sesuatu yg maybe berat utk ditanggung.. ntah la.. mesej2x aku x direply.. aku nak sgt tahu apa yg berlaku coz aku x sanggup nak tgk dia terus mcm tu.. yeah.. aku rasa mcm dia dekat sgt dgn aku walaupun hakikatnya..aku n dia hanyalah teman biasa.. tiada istilah temak akrab sekalipun.. tapi melihat keadaan dia skrg.. membuatkan hati ini sedikit sedih.. mungkin di awal persahabatan, dia yg aku kenal adalah seorg yg sgt positive thinker, suka tersenyum, x pernah tension dan sgt ramah.. tapi di saat ini.. semuanya hilang.. semuanya dingin hinggakan hampir beku.. tdk pernah dia tdk membalas mesej aku.. cuma lambat mungkin .. tapi sedaya upaya dia akan tetap membalas mesej2x aku..

duhai teman.. apa masalahmu.. kamu tahu kan aku sentiasa ada utk kamu.. :(


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment