You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, August 12, 2011

~impian dulu vs impian sekarang~

salam semuanya..
semoga semuanya sihat2x selalu..

pejam celik..pejam celik.. dah masuk Ramadhan ke 13..
begitu cepat masa terus meninggalkan kita..
siapa yg tdk rebut peluang..maka rugilah mereka.. ( termasuklah diri yg serba kekurangan ini )

impian?? semua org mesti ada impian masing2x kan.. tapi seriously..aku sendiri x pasti apa impian aku.. hmm... he3x..
kalau dulu impian nak jadi kaya ja.. sebab boleh duduk rumah besaq2x.. boleh shopping2x... boleh jalan2x pusing seluruh duni.. & macam2x lg lah..
he3x..lucu gak rasa..

tapi kalau skrg..masih berimpiankah aku??
ntah la..

kalau impian pasal suami..

dulu2x..nak lelaki yg hensem, kaya, penyayang, cool, dan bla bla bla..
maybe mcm watak lelaki spt di bawah..


erk..adakah?? he3x..


tapi..hari ini..

aku cuma mengimpikan seorg lelaki yg :

boleh menjadi iman di dlm solat2x ku
mengejutkan aku di keheningan malam utk bersujud padaNYA
membimbing aku ke arah jalanNYA
mampu menerima setiap keburukan dan kebaikan yg ada pada diri yg khilaf ini
mampu membahagiakan diri ini seadanya.

impiankah itu??

kalau betul..terasa impian itu setinggi langit..

adakah aku akan berjaya mencapai impian itu.. ??
rasanya sblm aku mencapai impian tu..aku sendiri kena memperbaiki setiap kelemahan yg ada pada diri..
menjadi yg terbaik sblm mendapat yg terbaik..
mampukah??


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment