You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, November 13, 2010

dah cukup umur rupanya aku..he3x..



erm.. aku dah lupa bila aku daftar benda ni.. sama ada waktu cuti sem akhir thn lepas @ cuti sem pertengahan thn ni..

memg dah lupa terus kot sampai la aku tgk ana post sal benda ni kat blog dia.. baru aku teringt.. eh..aku pun da daftar la..

ana daftar kat maktab..aku semestinya daftar kat umah der.. malas aku nak pk sal benda2x ni..
( uish..x patriotik lak dgr.. da la bakal guru yg nak ngajar sejarah ni.. INSYAALLAH )..

kalo bkn sebab ayah aku soh daftar.. sampai ari ni aku x daftar ag rasanya.. hu3x..

yg aku ingt.. ayah aku g kursus apa ntah.. ( ayah aku selalu g kursus sampai aku da malas nak tya dia g kursus apa.. bkn aku ingt pun.. hu3x )...waktu tgh kursus tu ayah call aku.. aku pun plik napa ayah aku call aku.. selalunya dia akan call phone umah @ hp mak aku ja.. bila dia p mana2x..

cuak aku.. bila call balik.. upanya suruh p daftar benda alah ni la.. sebab kaunter pendaftaran time tu ada buka kat kg sebelah.. ( spt biasa.. aku x ingt nama kgnya ..hu3x ).. aiya.. tgh kursus pun leh tahu sal benda2x ni.. siap soh aku p ngan adik hasbi aku lg.. ( maklumlah sebaya.. tapi bkn kembar erk )..

aku ckp aku x mau.. malu.. he3x.. dah la x kenal sapa pun kat kg tu.. nak p ngan adik aku.. aish.. x kan punya.. last2x yg jadi mangsanya mesti lah mak aku.. he3x.. panas ja aku tgk muka mak aku time tu... hu3x.. ayah aku siap call mak aku plak.. soh g daftar.. punya la takut aku x daftar.. ( kalo mak aku x mau p.. memg aku x daftar dah.. huh.. )..

sorry la ayah.. sorry la mak.. anak sulung ini x pandai nak bersosialisasi dgn masyarakat setempat.. walaupun ambik coz kajian sosial he3x..

tapi.. kira ok la tu.. da selamat daftar kan..kan.. kan.. he3x...

wah..dah ckp umur erk aku.. dulu tgk ja org p ngundi..pas ni.. aku la plak..hua3x...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment