You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, November 26, 2010

cerita basi part 2 : korban

hari raya korban tahun ni sgt best.. sebabnya ada buat korban kat umah aku.. ops.. bkn ayah aku yang wat korban tu.. tapi yg kampung punya...
thn ni, rumah aku terpilih utk buat korban..
meriah gila..dah lama x tgk org2x kg buat kerja mcm ni..
last aku tgk korban.. rasanya time aku kecik2x dulu ja kot..

malas da nak menaip.. biar gambar ja yg bercerita..

sempat lg ambik gambar ngan adik2x aku.. b4 org mula my kat umah utk wat korban..


kaum2x bapa yg melapah daging...

kaum2x ibu bersantai di dlm umah.. he3x.. bkn duk rileks k.. kaum2x ibu masak utk kaum2x bapa yg berpenat lelah melapah daging...

motif pic ni.. ayah aku soh ambik pic dia.. mana da org lain yg tgk kamera.. dia sorang ja tgk kamera.. he3x...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment