You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, March 29, 2010

..HuJaN..


saya suka hujan..( bkn kump. hujan tu ya..)..

knp saya suka hujan...?? suka ati saya la ..saya nak suka..hik3x...jgn mare ar...

0k2x..seyes2x..meh nak cita knp saya suka hujan....

1st..hujan mendamaikan...knp saya ckp mendamaikan...bila saya teg0k hujan..perasaan saya tenang...se0lah2x..hujan tu dah bawa perasaan kusut..sedih..serabut..berlalu mcm tu ja..

2nd..hujan memberi nafas baru pd hidupan.. tanpa hujan..mati la p0k0k2x yg ada..mati la fl0ra & fauna..manusia sendiri p0n..akan mendapat impaknya.. tanpa hujan..cuaca jadi panas..semua benda serba x kena..m00d p0n x menentu..rasa nak marah ja.. tapi bila hujan..cuaca sejuk..s0.. m00d p0n..c00l ja...(n_n)....


benda yg plng best tgk pas hujan..air yg ada atas daun..cantik..

3rd..suasana slps hujan menyegarkan..kita blh tgk..p0k0k2x mcm melambai2x dgn gembiranya..daun2 yg kuning kembali menghijau..sejuk mata tgk suasana tu...lebih2x lg..bila tgk bunga2x yg berkembang mekar..subhanallah..memg menenangkan hati...

4th...last but n0t least..ewah..!..kdg2x..hujan menggantikan air mata..nak tahu mcm mana..??..bila terasa nak nangis..pd masa yg sama..hujan trun..lebatnya hujan tu..se0lah2x lebatnya air mata yg turun.. kata kan dlm diri.. kita da nangis..bersama2x hujan tu..s0..kita x akan nangis lg..( maybe ni..saya ja yg pk g2 k0t..)... hujan membawa kesedihan trus pergi bersama air yg mengalir & meresap ke dlm tanah... hilang..dr pandangan mata...



hujan yg turun bagaikan mutiara


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment