You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, March 4, 2010

apa patut aku buat sebenarnya ??

apa patut aku buat sebenarnya..aku nak berdiam diri @ aku nak cuba selesaikannya semuanya.. setiap hari..rasa mcm bermcm2 cerita masuk ke kepala.. sampaikan aku dah x tahu nak buat apa.. aku cuba kononnnya nak jadi yg terbaik..tapi kdg2x..aku terasa aku perosak semuanya.. aku cuba nak jaga hati semua 0rg tapi tetap ada yg akan terluka.. ntah la..x tahu la nak buat apa.. x pernah rasa mcm ni..duduk dlm situasi yg amat menyeksakan..x tahu nak ke kiri..ke kanan..ke depan @ ke belakang.. tapi x boleh nak berada dlm keadaan yg statik..tetap kena bergerak..
maybe..jln yg terbaik..aku wat mcm dulu..wat x tahu ja..x ambik kisah sgt hal org..hidup aku byk dgn family..tapi..kdg2x terasa x boleh nak wat mcm dulu lg..c0z keadaan dah x sama.. serius..aku beng0ng sekarang..buntu ke tahap yg plng maksima..apa patut aku buat..keraskan hati..?? rasa mcm b0d0h ja wat g2.. wat x tahu..?? x leh gak..c0z benda ni memg dah tersemat kukuh dlm kepala.. makkk............apa patut aku buat ni...??

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment