You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, February 9, 2010

satu pers0alan..?

smlm..waktu mata aku dah nak terlelap..aku di buzz di hp ( miscal l0r ).. awalnya wat x tahu ja la.. c0z n0 x kenal.. tetiba masuk 1 mesej.. dr n0 yg buzz aku td.. 0wh..member lama upanya.. s0..bermula la satu perbualan yg agak rancak c0z dah lama x dgr cter kan.. tgh2 sy0k2 mesej.. ada satu mesej dr dia yg wat m00d aku nak bermesej sp0il ckit.. hampeh la..

member aku : weh..ang apa cter krg..ngan 0rg mana?
aku: 0rg mana menda lak nih?
member aku: ala..wat2 x paham..pakwe ang la..
aku: ...............

aduyai..napa s0alan tu ja yg syik ditanya...bila aku ckp aku single..dia x caya..s0..apa patut aku jawab..ha..t0l0ng gtau aku..apa patut aku jawab...e..rasa nak belasah 0rg ja...

pers0alannya skrg..salahkah aku kal0 aku x ada pakwe ?...erm...

t0 be a h0nest..memg la..aku pun teringin jgk nak kapel2 ni..tambah2 lg bila tgk member2 lain semua da ada..buka ja fb..tgk status..in a relation ship with him..in a relation ship with her.. jumpa kawan2 lama kat kg pon...asyik tya soalan yg sama.. tapi tu la..realitinya..aku memg x da.. da lama aku single k.. cukup la k0t dgn kenangan lalu.. kapel ni best waktu semuanya 0k ja..tapi bila part sedih tu dtg..b0leh tahan jgk sakitnya..

x pa la..wat masa skrg..aku just tgk ja kawan2 aku berbahagia.. INSYAALLAH.. maybe masa utk aku akan tiba..tapi bkn skrg k0t.. aku p0n berharap akan ada sinar bahagia utk aku..s0..t0 all my frens..sama2 lah kita saling mend0akan kebahagiaan sesama kita ya...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment