You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, February 5, 2010

missing s0me0ne

dah x da mesej dr dia lam hp aku...

dah x da mesej tya khabar dr dia...

dah x da mesej ckp rindu kat aku dr dia...

semuanya dah x ada....

knp dia wat aku mcm nih...

sedih gila...

dulu dia dah janji x kan lupa kat aku...

tapi hari ni...dia dah lupa kat aku...

aku dah x da yg lain selain dia...

hanya dia...

hu3x...

ha...hampa pk aku ngah ckp sal sapa...? pakwe...!...n0..n0..n0...

aku ckp sal c0usin aku la...

sejak dia ada anak..dia dah lupa kat aku...

hu3x...

x pa la..nak wat mcm na kan...

terima ja la...

aku cari kakak baru ja...huh..( bajet kakak tu mcm ada jual kat pasaraya ja )...

p/s: apa citer anak menakan & c0usin baru aku agaknya...mak chaq rindu sama kamu ber2..hu3x..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment