You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, December 28, 2009

..sesuatu yg sering aku lupa..

" 10 maut tragedi bus ekspress "..tajuk utama Mingguan MALAYSIA..27 Dis. 09..
sedih bila baca pasal berita ni.. akibat kelalaian se0rang pemandu..10 nyawa yg m'jadi galang gantinya..

ayah dan mak...hilang anaknya...

anak2.. hilang ayah dan maknya..

adik beradik..hilang saudara kandungnya..

semuanya meratapi kehilangan insan tersayang...dlm sekelip mata.. ajal maut di tgn tuhan..kita sebagai hambaNya harus terima takdir yg ditentukan walaupun ianya teramatlah perit..

sebelum ni, aku x ambil kisah sgt..hal2 ni..tapi sejak study jauh dr family..berita mcm ni membuatkan aku agak sentap sikit..sedikit kegusaran bersarang di hati.. sem0ga kejadian seperti ini dijauhkan dari menimpa aku dan family aku..

berita ni membuatkan aku terpk s0mething..s0mething yg sering aku lupa..x tahu la knp berita ni membuatkan aku t'pk pasal ni.. bila berjauhan dgn family..aku terlupa ucapkan sesuatu pd mak ayah aku..pd adik2 aku..pd tok n wan aku..

dlm hidup aku..aku pernah rasa menyesal yg teramat sgt akan satu perkara..tapi apa nak buat..aku dah x b0leh nak tebus balik benda tu..tapi x sangka..aku tetap akan lupa pasal benda tu..

aku cuma berharap.. aku x akan trus mcm ni..aku nak try perbaiki kelemahan diri..dari satu langkah ke lahgkah yg seterusnya..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment