You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Wednesday, October 21, 2009

~bukan niatku..~memang salahku~

ntah knp..tiba2..aku t'em0 ckit tadi..

YA ALLAH..dugaan apa plak yg dtg kali ni...

scr x sengaja aku dah tinggikan suara pd member2 aku..

aku sendiri x tahu knp blh jadi mcm tu..

aku sedih..

aku rasa nak nangis ja..

memg aku yg b'salah..

melukakan hati kawan2 aku..

kawan jns apa aku ini..??

kawan yg hanya melukakan hati kawannya sendiri..

layakkah aku digelar kawan..??

aku rasa malu dgn diri sendiri..

aku malu..krn aku x mampu kawal diri aku sendiri...

aku jadi takut..aku takut suatu hari nanti..

kawan2 aku akan tinggalkan aku...

YA ALLAH..aku x sanggup perkara sebegitu terjadi..

aku sygkan kawan2 aku..

merekalah keluargaku di sini..

berikanlah aku kekuatan..supaya aku dpt memperbaiki diri aku sendiri..

YA ALLAH..aku tidak kuat utk hidup sendirian tanpa teman2 ku...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment