You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, October 17, 2009

~b0rink~

erm..da masuk 2 hari aku n kengkawan yg len b'tapa dlm makt t'chinta nih...
b0rink bgt..plan yg aku wat x b'jln spt yg diharapkan..x wat lg j0urnal Madame N00rmah..mls deh..
pg td aku dpt call dr ayah aku..t'kejut gak..( aku memg akan t'kejut n suspen kal0 tgk caller dr "LUVELY DAD")..
maybe bab selalunya mak aku yg akan cll aku..ayah ni jrg2 sgt..kal0 dia cll tu kira dia memg dia t'ingat kat aku sgt2 @ rindu la katakan..
rasanya kat umah aku , kami jrg guna perkataan "rindu"..mak ayah aku lbh byk gunakan perkataan "t'ingat" utk gantikan perasaan rindu tu..he3x..maybe malu k0t..
aku p0n dulu2 x pernah ckp rindu kat mak ayah aku..
sejak d0k cni ja, aku selalu sebut..rindu kat ayah..rindu kat mak..rindu kat adik2.. :)
erm..ayah aku x ckp byk p0n..dah memg bkn jenis yg suka ckp byk..kal0 dulu kat umah p0n, kami jrg ckp..kecuali da hal2 penting..
walopun jrg ckp, tapi aku n ayah aku tetap rapat..pelik gak rasanya..kal0 ayah aku tgk aku x da kat umah..mesti dia akan tya mak aku,aku p mana..sama jgk dgn aku,tgk ayah x da ja,sibuk ja tya ayah p mana..kdg2 mak aku tensi0n dgn aku n ayah aku..he3x..
mak aku ckp.."kalo x nampak muka msg2 pakat tya..tapi bila dua2 ada kat umah x pernah nak b'sembang pon..mak jgk yg dok jadi org tgh"..
ayah aku call sebab tya x g mana2 ka ct2 ni..n ayah aku ckp pasal bil broadband n bil telefon..
aku t'lupa nak tinggalkan duit waktu balik hari tu utk bil broadband..mak ckp ayah dah byr..seri0usly memg x ingat lansung..terasa x b'tanggungjawab la plak..waktu awal2 nak guna broadband..aku dah janji, akan byr sendiri bil broadband..hu3x..
dah la bil telefon aku dah naik ckit bln lepas..alamak..apa yg aku buat ni..cian ayah aku..
b'd0sanya rasa..nyusahkan 0rg tua..
i'm s0rry ayah..janji x wat lg..hu3x

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment