You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, November 13, 2011

~saya tahu saya x sempurna~

siapa kita utk menilai..?
sebagai manusia kita memg x layak nak nilai siapa2x pun.. saya mengaku saya menilai org.. dan ianya bukanlah sesuatu yg dibanggakan..mungkin juga sesuatu yg boleh dikeji..

tapi sekurang2xnya kita nilailah diri sendiri.. sampai bila kita berterusan nak mengulangi silap dan salah yg sama.. sehinggakan org2x di sekeliling sudah "nazak" utk menerima setiap perlakuan tersebut..

pernah @ tdk anda memikirkan setiap perlakuan anda.. sedang mengguris hati dan perasaan manusia2x lain.. saya tahu saya x sempurna.. tapi sekurang2xnya saya cuba mengelakkan dari terus melukakan hati dan perasaan org2x yg saya sayang..( walaupun saya tahu kdg kala saya gagal mengawanyal ) tapi anda.. acap kali melukan kami tanpa anda sedar..

kami butakan mata.. bekukan hati.. terus tersenyum.. tapi anda melihat ianya sebagai satu penyindiran.. ye.. kami jahat.. kami tdk baik.. apa yg kami buat semua salah..

seandainya saya bisa memutuskan satu persahabatan.. dah lama saya lakukannya.. tapi hati ini tdk samapi di tahap yg kejam.. hati ini membekukan kenangan manis agar ianya tdk cair menghilang.. hati ini terus membuang kenangan pahit utk memberikan ruang kepada kenangan manis terus bertapak..

tapi hati ini juga tdk lah semulia mana utk terus menahan segalanya..




p/s : aku jrg attack org x pasal2x kat fb atau blog.. tapi maaf.. utk kesekian kalinya.. aku sgt penat

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

NOOR FATIN said...

semua orang memang tak sempurna awak :) jangan sedih2 k...

flycamar said...

fatin: tq ye.. x sedih dah :)

Post a Comment