You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, October 24, 2011

~jujur pada hati~

salam semuanya..

just terasa gatal tgn nak taip berkenaan sesuatu.. he3x..
semlama terbaca status one of my friend kat FB..

"liking someone doesn't mean u have to be lovers, sometime u just have to be friends"

buat pertama kalinya aku setuju ngan statement di atas.. coz sblm ni..aku lebih berpegng kpd..

"kalau kita sukakan sumone, n sumone tu x da perasaan yg sama.. better kita hilangkan diri drpd sumone tu"..

seriously itu la pegangan aku dulu..he3x..

tapi bila skrg.. pegangan tu dah berubah..

aku setuju dgn statement fren aku tu..

realitinya.. kita perlu jujur pada hati sendiri.. aku pernah ckp pada sumone yg aku suka dia.. walau dah tahu memg aku kena rijek mentah2x la..he3x.. yap..mulanya memg aku buat mcm yg dah aku set awl2x dulu dlm minda aku.. akan hilangkan diri darinya... tapi at the end.. aku fikir punya fikir..utk apa aku hilangkan diri.. better aku just terus berkawan dgn dia.. at first memg la malu.. kena rijek leh lagi x malu plak kan.. tapi aku cuba ambik benda ni dr sudut positif..

bila aku luahkan perasaan aku.. yg aku suka dia.. sekurang-kurangnya, aku x rasa terbeban dgn perasaan tu lagi.. betul2x rasa mcm free dr mainan perasaan.. kalau x, selalu ja rasa di hati ni, satu perasaan yg memg x best la.. sakit, sunyi & semualah..sekarang x dah.. semuanya dah ok & back to normal..

lg pun aku just setakat suka.. bukan lah aku dah sayang n cinta pun kat dia.. like only, not love.. he3x.. kadang2x aku akan ckp kat dia.. rindu.. tapi seriusly..rindu kosong ja... aku rasa aku lebih epy dgn keadaan skrg kalau dibandingkan dgn keadaan aku memendam perasaan suka kat dia.. so.. jujurlah pada hati anda sendiri..

lebih jujur lak rasa.. he3x.. ok la.. setakat ini shj utk hari ini..

bubye..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment