You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, December 1, 2009

thank y0u..my l0vely sis...


ni pic waktu dia kawin lam bulan 3 ri tu..

30 n0vember 2009...

finally..aku dah ada anak sedara..( walaup0n just anak sedara sepupu ja )..at least aku merasa jgk kan..nak tunggu dr family sendiri memg lambat lg la..my l0vely c0usin selamat melahirkan anak pertamanya..baby gurlz..

aku syg sgt c0usin aku..dialah satu2nya kakak yg aku ada..semua suka duka aku..aku citer kat dia..kira mcm dia la best fren aku..x da gantinya..sejak mak aku x ada..dia la yg byk protect aku.. tanpa dia..x tahu la apa jd pd aku..

sejak dia kawin..terasa jgk yg kami semakin jauh..setiap org ada life masing2 kan..maybe aku kena biasakan diri pas ni..dia x blh sentiasa dcc aku lg..dia da ada tanggungjawab dia sendiri..apa2 pon..aku akan tetap syg dia..

semoga kebahagiaan sentiasa hadir dlm hidupnya...

i l0v3 u .. suhaila..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment