You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, September 5, 2009

assignment..oh..assignment

setakat hari ini..baru ada 3 assignment yang siap..aduh..memg rasa nak gila dah..still byk g yg nak kena wat..assignment yg plg aku sakit hati skrg..EKO..memg nak pecah kepala pk yg 2..aku x paham soalan..aku x da bahan..mcm2 lg la..ditambah plak dgn perasaan malas tu..

sem sebelum ni..aku akan wat list assignment yg kena wat..so aku nampak la ckit assignment apa yg ada..tapi sem ni..aku x wat list pon..memg byk assignmnet last minit jgk la..baru masuk sem 3 dah mula wat perangai mls..masa dpn nanti mcm mana la..

aku ada byk cerita yg nak dikongsikan ngan org..tapi selagi assignment x ciap..rasa mls nak cerita..just nak luahkan perasaan ja..penat..sedih..sakit hati..semua ada krg..just dok pk nak balik umah nak raya ja krg...

mgu depan ada oral test plak..hu3x..takutnya..memg tension la dlm 2,3 minggu ni...

p/s: otak dah betol2 blank

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment